sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Skärtorsdag

Av sheltiedagar - 21 april 2011 08:10

Helgen bjuder på några dagars ledighet iallafall. Lördag och söndag är jag hemma. B är ledig hela helgen, skönt...

Strålande solsken och 17 (!) plusgrader är nog den bästa prognosen som jag hört, väljer att tro på den!

Lite hundträning skall hinnas med, träffa A som kommer hem ,vore kul om man kunde klämma in, och en tur till Åre för att se Jon Olsson Invitational - en Freestyle och alpin tävling på lördagen.

Nåja detta är planerna, få se vad som hinns med!!


Trevlig -skärtorsdag och ät mycket godis i helgen!!

 
 
Ingen bild

Eivor S

4 maj 2011 06:13

Hej!

Alice och jag hälsar er välkommen hem, hoppas ni haft det bra.
Citat"ja, matte, när jag är hemma och hälsar på Dimmy så söker jag er alla, fattar inte vart är ni, saknar er, men jag har också haft kul kram och slick till hela min flock från Alice, momma hälsar också."slut citat.

sheltiedagar

6 maj 2011 20:33

Hej å tack för hälsningen Alice o momma! Och tack för att lilla Fröken fick vara hos Dig!! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards