sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Semester i Oktober.

Av sheltiedagar - 20 oktober 2012 19:34

Jodå, helt rätt o alldeles sant! Tog och bokade två veckor i värmen och for till Turkiet med familjen. Bara så skönt att få njuta av värme, ljumma kvällsvindar som smeker kring benen och sand mellan tårna. Efter vår solfattiga och kalla sommar kunde vi får njuta av detta.

Nu hemma i vardagen känns det helt ok att börja jobba igen... Skönt att fara bort och på nåt konstigt vis skönt med vardag igen...

Har hunnit träffa goa fina Anne en sväng idag. Duktiga Anette hade ordnat med lokal och Anne visade sina superprodukter från www.kakaobonan.com även fast det blev mest surr och kaffe för min del. Kul att ses, tjejer! =)

Klippning av hundtassar och klor, några tag med borsten på var o en, och en sväng på stan för inköp av höstskor till barnen, och så var denna lördag nästan slut. En fin dag...

Ha det fint Ni med där ute

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards