sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Fjällvandra

Av sheltiedagar - 24 februari 2011 09:01

Min mamma håller på att sälja sin fjällstuga. Det har varit för mycket snöskottning, så hon känner att det är dax att sälja den vidare. En söt liten stuga som hon har ritat själv.

Ett kärt "skötebarn" skulle man kunna säga, så det är bitterljuvt nu när hon antagit ett bud...

Men det hindrar ju inte att man fortsätter åka upp för att njuta av naturen!

Vi ska ta en liten fjälltur nu ivår för att njuta av upplevelsen, naturen och utsikten, det ser jag fram emot!


Ha en bra dag!

 
 
Ingen bild

Eovor S

25 februari 2011 06:23

Hej!

Alltid roligt att gå in på din
blogg.
Sant som det var sagt, men det går ju
bättre när man har så fina o gulliga
barn och barbarn som stöttar och lilla Alice som
charmar.
Härligt med en egen mästerkock i familjen,
han skall få laga mat hos mej också vid tillfälle.
Vi hade kul i går E och jag.

Önskar Er en fin helg kram från momma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards