sheltiedagar

Alla inlägg den 15 december 2011

Av sheltiedagar - 15 december 2011 11:40

Fick mail från M som jag skall hämta valpen hos. Tyvärr hade veterinären ringt sig sjuk klockan 8 i morse, så det kan inte bli någon ögonspegling idag!! Tusan oxå!!! Jag tror alla är lika besvikna, M som vill lysa sina valpar så de kan levereras så snart de är klara och alla vi 4 som bara väntar på att få hämta hem sin nya lilla vän!!! Efter att ha tokringt i panik till alla de kliniker som möjligtvis skulle kunna lysa kullen fick hon en tid den 29...

Nåja, jag hade ju tänkt hämta runt det datumet iallafall så det är inte för den skullen, utan mest för att jag skulle behöva någon veckas försprång så jag kan boka flygbiljetter. Tänkte boka typ idag!! De har ju förmåga att bli så vansinnigt dyra när man vill boka samma dag eller bara någon dag bort...

Fast ifall vädret håller i sig som det är nu så är det väl nästan bart på E 4:an och då blåser jag ner med bil...



Dessa bilder är från 12 december 2010. Liiite mer snö och mycker kallare än just idag...


 



Också muntrar vi upp oss med en gammal goding...

Alice som äter svartvinbär direkt från busken!! September 2010. Underbara valp!!


 


Nu, nya tag. Ses, puss, hej...  

Ovido - Quiz & Flashcards