sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Utställningen mm...

Av sheltiedagar - 13 mars 2012 22:28

Ja i helgen gick det ju alldeles utmärkt! Båda småtjejerna skötte sig fint och fick fina betyg! Holly, över förväntan, BIS 2:a med fina priser, och  Alice BIR och 3:a i Gruppen. En inoff iochför sig men träning, träning... Glada och nöjda är vi i allafall!

Snart står det ju inte på förrän vi ska iväg på nästa utställnig och i bara farten tog jag ocn anmälde till Sundsvall oxå! Den är i mitten av april.

Ja, Ni vet det här med tid, och för mig då tid att blogga, är just nu ganska liten. I dag  har jag jobbat dubbla pass - igen - men nu är det sista dagen som det blir så. Då läggs prio naturligtvis på övrigt. Sååå skönt, jag menar man blir ju inte yngre direkt!


Nu tänker jag snuva Er på bilder från utställningen men passa på att Stort Tacka  Camilla och Jessica som höll reda på mig, hundar och borstar när det hettade till i Lördags! Kram till Er båda!

Kanske kommer nån bild framöver ändå ;)


Tar och kojsar nu, skapligt trött nu! Gooo Natt! =)

 
 
Camilla & Mixa

Camilla & Mixa

14 mars 2012 19:21

Grattis till er alla tre!!
Ja det här med att hålla ordning på hundar, turordning , borstar och nummerlappar... är ju inte helt enkelt :-)
Men snart så!! är vi med i gemet! :-)
Kram från oss

http://mixasbravader.bloggplatsen.se

 
Mamma

Mamma

15 mars 2012 05:51

Godmorgon Mona!
Grattis att det gick så bra på utställningen, så roligt.
Vilka häftiga bilder du har på tjejvovvarna det syns hur kul dom har tillsammans, lycka till med dem.
kram från mamma.

http://url

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards