sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Sorry...

Av sheltiedagar - 10 juni 2012 11:13

... för den urusla uppdateringen.

Allt är bara fint med oss. På jobbet har vi haft en aningens fullt upp. I fredags hade vi ju en del exotiska plankor att göra. 270 personer skulle före klockan fyra hämta sin mat. Så himla roligt att få göra fina plankor och se alla uppklädda glada människor hämta sin mat!


Sedan har jag läst en så himlans bra bok. "I saknade föds hatet" heter den.Jag fick låna den av min granne som fick den i morsdagspresent. Det är hennes sons lärare som skrivit den. Vad som skiljer sig från vanliga deckare är att handlingen utspelar sig i Östersund med omnejd. Ett mord begicks i Hammerdal och polisen i fyrvalla utreder. Kul att känna igen omgivningarna, gator och hus som beskrivs i boken.


Flickorna är anmälda till Svenstavik båda två. Den utställningen är given, hemmaplan och allt! =) På tisdag är det ringträning som vi MÅSTE gå på. Det var länge sedan vi gjorde nåt nu. Lite semester kan man säga att vi haft, men nu är det slut på det.

Funderar skarpt på Sandviken också. En tredagars 31 aug och 1,2 september... Hmmm... sååå himlans långt är det ju inte! =)


Sedan har vi lite avslutningar som är veckans höjdpunkter. Torsdag slutar terminen och sommarlovet börjar! Galet skönt för ungarna!


Nu hopp in i duschen och till jobbet!


Tjing tjing =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards