sheltiedagar

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av sheltiedagar - 10 februari 2012 08:11

Dagarna svindlar iväg ett rasande tempo. Försöker hinna allt jag vill, träna vovvar, mig själv, kanske hinna slå någon vän en signal på luren, sedan allt man måste. Jobba, städa, osv...

I veckan var jag iväg till Sundsvall på kurs, jag har ju två jobb nu. Eller tre om man ska vara riktigt ärlig, ju!

Om några veckor ska jag ju gästspela och jobba på en annan affär här i Byn. Det är genom det som jag varit på kurs, dels i Sundsvall i onsdags och förra veckan i Åre. Sååå himla kul att göra något nytt ett tag. Så det har blivit lite förmycket jobba. Två helger på raken och sedan de vanliga veckodagarna på det.  Men kul är det! =)


I helgen ska vi vara lediga hela familjen och jag blev ju toksugen på IKEA när jag satt i huset intill och kursade, så vi får se vad som händer i helgen.


På söndag har vi barnkalas då vi får en 6-åring i familjen. Jisses...!


Nu hopp i duschen och iväg.


Tjingeling! =)

Ovido - Quiz & Flashcards