sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Höstpromenad

Av sheltiedagar - 25 september 2010 12:25



Det var blött i skogen även idag, men idag kom det blöta nerifrån... På våra gång stigar hade det bildats mindre sjöar som vi fick gå runt eller hoppa över, efter allt regnande igår...

Alice blir modigare och modigare i sina upptäckar-svängar i skogen. Hon hör ju oss förståss hela tiden, men det är svårare för oss att se henne... Hon är ju så liten och smälter in  i skogen med sina höst-kamouflage-färger!

Grabbarna hade med sig varsin liten påse för att plocka lingon i, fick de ihop 15 stycken var så ljuger jag inte... Det finns verkligen inga bär, iallafall inte där vi har varit...

Fotade lite höstmotiv, vackra sådana finns det ju iallafall...




  







Åsså en bild på Lilla fröken, Alice- Sprallis. Se så söt, hon blundar för blixten!!  



  


 
 
Ingen bild

Camilla

26 september 2010 10:17

Äntligen!! Nu får man vara med om vad som händer med lilla Alice = )
Kram
Camilla mé resten

 
Mamma

Mamma

30 september 2010 05:10

Hej!

Så himla fina bilder på söta Alice hon är så
duktig, även så fina naturbilder du tar.
Det var så kul att få följa med att hämta Alice
roligt att följa hennes utveckling.
Krya på dej.
kram fr. mamma

http://URL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards