sheltiedagar

Alla inlägg den 2 april 2012

Av sheltiedagar - 2 april 2012 20:49

Bara för att sådär i förbifarten RÅKA nämna det så finns Holly med i restultatlistan på Jämtland/Härjedalens Kennel klubbs hemsida för utställningen... BIS 2:a och allt!! =)

Ifall någon skulle vara intresserad och kolla... Sådär helt i förbifarten... Utan anledning lixom...   ... så finns länken här... =)

www.jhkk.se

Av sheltiedagar - 2 april 2012 20:22

Påskvecka!!! Say no more! Alla som jobbat inom handel överhuvudtaget vet att denna vecka är helt gaaaalen vad gäller försäljning. Julveckorna kan slänga sig i väggen, ( okej, jul, midsommar etc är oxå bra) men nu snackar vi fullt  ös på kort tid! =)

 Det brukar alltid börja lite stillsamt på måndagen för att kulminera på torsdagen, ofta med årets försäljningsrekord! Helt sjukt, årets bästa försäljning på skärtorsdagen slår aldrig fel!! =)

Jag jobbar hela veckan som vanligt måndag till fredag och för  första gången på många år VILL jag inte ens vara ledig!! Helt otroligt, men sant! =) Alltså har jag maxat upp min beställning med för hoppning att inte allt ska ta slut, men jag vill ju inte heller få kasta en massa, så med förra årets siffror i baktanke så skickade jag iväg en gigantisk order med en massa frächa godsaker som kommer på onsdag. Alltså dan före dan...


För övrigt så rullar allt på, mina små flickor mår bara fint och hade fullt ös de med i snön som fallit inatt!


Soffan ropar, måste skynda!

Höres! =)

Ovido - Quiz & Flashcards