sheltiedagar

Alla inlägg den 17 april 2012

Av sheltiedagar - 17 april 2012 20:17

Det är anmälan till Umeå som det gäller. Minns att jag var sjukt trött när jag åkte sist, hade öppnat på jobbet på morgonen och for vid 16,00 tiden på eftermiddagen när jag hämtat grabbarna och pappan slutat jobba. Grymt vad jag tyckte vägen var lång... Har ju kört till Umeå förr och det finns ju roligare sträcka att köra än den via inlandet. Och att först åka till Sundsvall för att ta E:4,an känns inte heller så lockande. Tidsmässigt så skiljer det inte så mycket men milen springer iväg...

Hur som helst så är ju läget ett annat nu och jag ska absolut sova längre än till 04,15 den dan jag ska åka... Ifall jag anmäler... Vilket jag inte bestämt ännu... Tror jag... =)

Ledig dag idag, först till frissan, yyiippii, och sedan hämta barn tidigt för mys inne. Trist väder hela dan, frysit genom märg och ben, det gjorde gott att ligga i soffan och se på Disney Channel, brevid en liten varm pojke under samma täcke vill jag lova!

Nu laddar jag för Desperate Housewives, skall ses från under samma täcke som idag. Undrar om jag kan lura gubben att byta kanal från hockeyn bara? Tror bannemej att det är helt omöjligt! Tar med mig täcket till sängen då alltså!

Go kväll


Ovido - Quiz & Flashcards