sheltiedagar

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av sheltiedagar - 5 juni 2011 18:40

Blir fortfarande lite lätt gråtmild när jag ser bilder och känner att min lilla Wilma är borta...

Hursomhelst så har jag ju lilla Alice som är full av liv, och skänker oss precis lika mycket glädje och skratt!

Dagen har bjudit på gräsklippning, storstädning inne (herregu, vad fort det blir smutsigt!) renbäddning av sängar, och nu på eftermiddagen for jag och grabbarna till stugan och metade lite från bryggan. Allt detta medan solen öst över oss hela dagen. Härligt! Vi fick ingen fisk men det gör inget.

Nu ska vi bara duscha och sen poppa en stor skål poppcorn och bara mysa. Vi måste försöka vända tillbaka dygnet nu, grabbarna är uppe sent och sover länge, länge... De behöver sommarlov, det märks... Snart så...

Men en till ledig dag kan de njuta av, jag jobbar i morron, 8-13!! Ha, vilket lätt pass, skulle ju egentilgen börjat 5, men eftersom det är helg öppnar vi 8. Najs!


Trevlig fortsättnig på helgen !!

Ovido - Quiz & Flashcards