sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Bilder!

Av sheltiedagar - 26 april 2012 21:15

Har ju faktiskt taget en hel del bilder fast jag varit enormt dålig på att lägga ut dem, men nu kommer det ett gäng iallafall!


Uppställnings bilder, nu igen!! Men ett vackert gap har Alice iallafall på den här bilden!


 


Lilla Holly börjar tröttna...



Hur som helst så tränar vi inte bara på att stå fint. Vi öser på för fulla segel oxå. För det mesta faktiskt!

Dessa bilder är ett par veckor gamla. Flickorna leker på den sista snön som finns kvar.


Ja, kom igen så ska jag ge dig en omgång!


 



Omgång för Dig va!? Här får Du vad Du tål!

 


 


Att vara ett "pain in the ass" på riktigt! Alice blir sur när Holly hänger sig fast i svansen och det kan man ju förstå! =)


 


Alice är i fällning nu och en aning mer slö... Dax för löp snart gissar jag.

För övrigt så har vi varit iväg på träning i kväll, välbehövligt för matte och vovvar. Som sagt, Alice ville mest gå hem och lägga sig under täcket men Holly var i sitt esse! Glad och (hoppig) framåt. Stod fint och hade roligt!

Så kul att komma iväg, så länge sedan nu!


Nä hörni! Nu gör jag kväll... Goooo Natt! =)


     

 
 
Jenny

Jenny

26 april 2012 22:35

Vilka underbara bilder på dina små damer :) Känner igen det där med att dra i svansen från att Marwin var liten och terroriserade Frode ;)

http://golden.hundpoolen.nu

 
Camilla & Mixa

Camilla & Mixa

27 april 2012 21:02

Bus-tjejerna ;-) Dom är ju lika stora nu!! Vad fort det går..
Kram från oss

http://mixasbravader.bloggplatsen.se

sheltiedagar

28 april 2012 08:32

Ja, men bannemej börjar inte Holly gå om dessutom... Men nu tycker jag att det räcker! Inte bli större nu!! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards