sheltiedagar

Alla inlägg den 14 maj 2012

=)

Av sheltiedagar - 14 maj 2012 17:10

Har emellanåt märkt detta fenomen med Hollys tänder. Eller ska man säga läppar... De har en tendens att lixom fastna på övre tandraden. Detta verkar inte var något som besvärar typ att hon skulle vara torr i munnen och jättetörstig, eller att hon nyss slakat ännu ett gosedjur eller strumpa, och textilien gjort hennes tänder torra. Nej, detta fenomen uppkommer lite då och då och utan märkbar direkt orsak! =)

Fast lite kul ser det ju ut när hon bara liksom helt naturligt går omkring sådär! =)


Nu middag! Tjing Tjing! 

Av sheltiedagar - 14 maj 2012 12:32

I morse vaknade jag före klockan (!) jag som är en sjusovare utan like! Det regnade och smattrade mot rutan och stormen ven utanför. Jag tassade upp för att gå på toa och Holly som förvisso sover längre nu, ville också gå ut. Alice tittade klentroget på oss från den inre hallen. Skulle bara våga tvinga ut henne i det här vädret och vid detta klockslaget!! Hon slapp... =) Det blev en snabb vända för Holly strax utanför trappan och sedan in.

Fy ett sånt oväder.

Jag funderade om jag skulle sätta på kaffe och stanna uppe men klockan var bara 05,30 så jag beslöt att går och lägga mig igen. Under armen tog jag Holly och la henne sked med mig under täcket. Trodde väl aldrig hon skulle somna så, men efter en liten stund snusade hon sött och jag med...

Gosig början på den här stomiga dagen!


Ha det gott i blåsten!

Ovido - Quiz & Flashcards