sheltiedagar

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av sheltiedagar - 18 maj 2012 17:26

Tänk  vad fort det går! Snart har jag varit på mitt nya jobb i 10 veckor, som det var tänkt från början... Jisses! Börjar känna mig riktigt hemma och "yta" börjar skalas av på oss som jobbar, jag har riktigt trevliga personer runt om kring mig!

Trivs!


Alice är ju som sagt i fällning och ett par rejala borstar om dagen fylls med gammal päls. Holly växer så det knakar, är en glad och obekymrad individ, bara hon inte skjuter i höjden inte fööör mycket bara! =)


Almanackan är full av pick-nickar på dagis, fotbollsträningar, städdag på båtklubben, möte inför skolstart, helg- och kläm- dagar, och försök att trycka in hundträningar oxå! Flickorna är nöjda bara de får vara med, kan vara ganska jobbigt det med, ibland!


Önskar alla trevlig helg mellan molntapparna!

=)

Ovido - Quiz & Flashcards