sheltiedagar

Alla inlägg den 27 november 2010

Av sheltiedagar - 27 november 2010 20:27

Fick äran att få ta en promenad med fina, trevliga Etsa när matten C jobbar. Jag vet hur värdefullt det är att ha någon som kan ta ut ens älsklingar när man själv inte kan. Lilla Etsa gjorde det hon skulle, inga problem med något! Go gumman!

  


"Hmm.. Det räcker nu. Du bländar mig! Dessutom bor jag ditåt...!"



Finaste lilla Etsa!


Alice blev överlycklig när hon tidigare på eftermiddagen fick träffa Etsa. En trygg, tydlig och stabil tik som inte överraskar.

Alice bjöd upp till lek och Etsa svarade och ville leka, men vi släppte dem aldrig lösa. Det är bra att träna koppelpromenader oxå. 

Etsa tog inte så stor notis av Alice intensiva lekinviter resten av promenaden då inget hände, hon nöjde sig med att nosa lite bara...

Alice har fått en kanonstart i sin erfarenhet av andra hundar! <3


Nu fortsätter Dansbandskampen! Heja Patrik´s Combo!!


Av sheltiedagar - 27 november 2010 09:08

Idag är det julmarknad här i byn. Ska gå på den och titta lite fram på dagen... Måste in till stan idag, eller köpcentrumet en bit utanför iallafall, då det är skidåkning på längden i skolan till veckan. Pjäxorna till W, från förra året, lär väl vara försmå kan jag tänka.

I morgon är det jobb igen 8-16, men sen ska jag hem och tända ljus och fira första advent!

Trevlig dag Alla!

Ovido - Quiz & Flashcards