sheltiedagar

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av sheltiedagar - 18 augusti 2011 22:36

  Det här måste väl ändå vara sommarens friaste, härligaste bild... Bara glädje...

Yiii-hooo!!!  En vanlig dag i skogen!!




Sötaste lilla Mixa tränar att stå fint! Söt som socker!!


 


Inga flickor ville fotas idag...  Fick med halva...  eller en av dem...

 




Men fina rumpor har de!! :)

 

Foton från dagens promenad...

Nä, nu dax att ta sikte mot soffan!

See Ya...




Av sheltiedagar - 18 augusti 2011 12:37

Här kommer lite bilder från Svenstavik. C var med och fotade. Tack för det!! :)

Ja, Ni får säga vad Ni vill, men för söt är hon min lilla Fröken! <3


Vi laddar upp, med fluff och puff.

 

Japp, då var vi igång!

 


In action!

 


Åsså, upp på bordet... fiiin!!

 


... åsså utlåtandet. Tja, Ni ser ju alla vilken färg det blev... 

 

Har fått höra att det ska hållas en inoff i November. Den tänker vi anmäla oss till, bara för att hålla "ångan" uppe, så att säga.


Bilder togs från promenaden idag, men nu vill jag går ut i solen. Få se om jag lägger in dem ikväll...


Ha en fin dag, alla! :)

Av sheltiedagar - 18 augusti 2011 09:55

Efter ett dubbelskift igår kan jag tala om att jag inte känner mig som 25 direkt! Jag gick av 24.00 och somnade som en klubbad...

Idag, tog det emot lite när jag skulle kliva ur sängen om man säger så ;) Hmmm...


Nåväl, fint väder och solsken idag, ska ge oss iväg på en stillsam promenad för att mjuka upp de stela lederna!


Kameran får följa med idag...


Ses :)

Ovido - Quiz & Flashcards