sheltiedagar

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av sheltiedagar - 11 augusti 2011 09:32

I eftermiddag smäller det!! Eller, förhoppningsvis inte...

Jag och tre andra "mammor" ska nämligen ut och rida islandshäst!! Hjälp!!

Jag red väldigt mycket som ung, men det var ett tag sedan nu och jag är faktiskt lite orolig!! =)


Stället vi ska till ligger på bekvämt cykelavstånd härifrån och jag har sett hästarna flera gånger. Det ser ju så mysigt ut, och i eftermiddag får vi se...


Vi fyra mammor har hållit ihop och hittat på småsaker tillsammans, kul att träffas sådär ibland, men detta var kanske lite förhastat när vi i höstas satt hemma hos mig och åt middag. Jag tror tillochmed att det kan ha varit min ide, där och då var det långt till sommaren, men nu är vi där!! :)


Ha en fin dag Alla därute!

Ovido - Quiz & Flashcards