sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Vad har vi gett oss in på?

Av sheltiedagar - 11 augusti 2011 09:32

I eftermiddag smäller det!! Eller, förhoppningsvis inte...

Jag och tre andra "mammor" ska nämligen ut och rida islandshäst!! Hjälp!!

Jag red väldigt mycket som ung, men det var ett tag sedan nu och jag är faktiskt lite orolig!! =)


Stället vi ska till ligger på bekvämt cykelavstånd härifrån och jag har sett hästarna flera gånger. Det ser ju så mysigt ut, och i eftermiddag får vi se...


Vi fyra mammor har hållit ihop och hittat på småsaker tillsammans, kul att träffas sådär ibland, men detta var kanske lite förhastat när vi i höstas satt hemma hos mig och åt middag. Jag tror tillochmed att det kan ha varit min ide, där och då var det långt till sommaren, men nu är vi där!! :)


Ha en fin dag Alla därute!

 
 
Anne

Anne

12 augusti 2011 07:40

Vad roligt det lät!
Gick det bra? Hästen skötte sig? :)

Ha dé gott!
Kram från Anne

http://www.schaferliv.com

sheltiedagar

12 augusti 2011 10:52

Det var jättekul!! Fina hästar och fint väder, det här ska vi göra om! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards