sheltiedagar

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av sheltiedagar - 21 januari 2012 10:54

I dag smet lilla Holly! Hjälp vad rädd jag hann bli!! Jag såg att hon gick in i garaget och jag stod vid soptunnan och slängde sopor. Sedan vänder jag mig om och tittar in i garage, men ingen Holly! Kröp hon under bilen? Nä... Framför då? Icke... Hjälp, var är hon!!

Ropar men såklart ingen valp som kommer springande!!

Tittar uppe vid kaninen - där gillar hon att vara - inte där heller!!


Går ner mot vägen och ser en bit bort en spark med två matkassar hängande på handtagen, stå en bit bort. Kan hon ha smitit iväg efter någon som gått förbi??


Efter en liten stund som känns som en evighet så kommer grannen gående med en liten Holly i famnen! Åååå, så rädd jag hann bli!!


Mycket riktigt så sprang hon fram till en äldre dam och hon hann inte se var hon kom ifrån. Men grannen visste var hon hörde hemma!!


Lilla, lilla Holly, nu ska du aldrig mer få chansen att smita!!

Ovido - Quiz & Flashcards