sheltiedagar

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av sheltiedagar - 30 januari 2012 16:40

Det blåsr svinkallt om kropp och knopp idag. Jag som planerat en tur upp på byn för att Holly ska få se lite folk och hundar. Det blev en väldigt kort tur på byn kan jag säga och sedan åkte vi till mitt jobb och hälsade på istället! Där inne var ovant och lite spännade att vara. Alla dofter, och nya intryck. Men iallafall Varmt!!

Om man inte säger något så kan man utan problem smuggla in en liten sheltie på mitt jobb, sådetså!


För övrigt växer lilla Holly så det knakar. Allt frid och fröjd.


Igår fick jag tips på sidor på trimning av öron och tassar av Camilla och jag kunde inte hålla mig utan Alice fick genast ställa upp som trimningsobjekt. Jag gick försiktigt fram med saxen, ovan som jag är, men det blev bra ändå tycker jag. Det tog tid dock, en timme och tjugo minuter, phu...



Nu är det middagstid och jag måste sätta fart!


Ha det gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards