sheltiedagar

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av sheltiedagar - 5 augusti 2012 16:50

Idag har vi då premiärat i Svenstavik lilla Holly och jag! Jag är supernöjd över dagens resultat: Excellent och 4:e juniortik! Grattis Holly!

Med oss hade vi jättetrevligt sällskap av Lilla Mixa och hennes matte som även de premiärade idag! Även jättegrattis Till Er!

Bilder från utställningen finns på min mosters fina blogg: www.ilsi.bloggagratis.se  Tack för att Du kom och hejade i "ringside"!

Fika och kaffe hade vi såklart med oss och när vi var klara så bara minglade vi runt eller bara satt och njöt av hela tillställningen! En sån trevlig dag vi haft!

Alice var för dagen inte i utställningsskick så hon fick stanna hemma, men hon får nya chanser!


När vi kom hem så lade jag mig i soffan och tog en härlig liten tupplur!

Nu väntar grillat till middag och det är inte jag som lagar! Yes! =)

Trevlig söndag på Er därute! =)


Ovido - Quiz & Flashcards