sheltiedagar

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av sheltiedagar - 12 augusti 2012 23:13

Jaha, så var då årets sommarsemester slut. Tjoff sa det så var de där 7 veckorna slut. Sammanfattningsvis så har sommaren bjudit på svalt väder, men det  till trots så har vi klämt in ett par dopp i sjön, båtturer, grillning, promenader, sovmornar, fiske och en utställning. Och lite annan med... =)

Har i höst tänkt klämma in tre utställningar iallafall.

Dubbelhelgen i Sundsvall och Uppsala är planen.

I dag har jag firat min sista semesterdag med att plocka blåbär. Är det något jag gillar med hösten så är det bärplockning, så härligt tycker jag. Nästan en hel hink fick jag ihop, så nu har vi att ta fram i vinter. Mums! Ingen tvåbenting ville följa med mig så det fick bli fyrbenting i stället. Mys!

Och för att riktigt sätta punkt så tog vi en härlig båttur eftersom solen faktiskt värmde. In till stan for vi! Fika i Badhusparken och sen hem!

Nä nu måste jag knyta mig. Så trött jag kommer att vara i morgonbitti!

Hejsvejs! =)

Ovido - Quiz & Flashcards