sheltiedagar

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Domarutlåtande

Av sheltiedagar - 7 november 2010 11:38

Tik på den mindre sidan, vackert välformat huvud, lite rund i skallen, små välburna öron, mörka vackra ögon. Saxbett. Utmärkt hals och överlinje, behöver mer förbröst och bröstdjup. tillräckliga vinklar fram, välvinklad bak. Låg fin has, passande benstomme, rör sig med tillräckliga steg. Hoppas hon växer på sig. Trevligt temerament, väl visad.

HP Bästa Valp

 
 
Camilla

Camilla

7 november 2010 12:36

Grattis Grattis , det är klart hon är bäst!! Välvisad? Var det nagellacket? Då måste du använda samma färg nästa gång ;-))
För nu är det bara att ladda om , till nästa visning!!
Kram från oss

http://jagochhundarna.bloggplatsen.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

8 november 2010 22:15

Bra jobbat! Det ska bli kul att följa Er i fortsättningen.
Ler för mig själv ... tänk om ett sånt här Domarutlåtande skulle gälla folk istället. Ha ha ha - jag kunde inte låta bli - ha ha ha.
Va gulligt ... lite rund i skallen, saxbett, välvinklad bak, låg fin has osv osv ...
Ha de *Kram*

http://ilsi.bloggagratis.se

sheltiedagar

9 november 2010 06:07

Ja. kul att det gick bra! Sant, ett domarutlåtande är ju bara en persons omdöme, det är ju samma lilla Go Tuss man tar med sig hem!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sheltiedagar - 7 februari 2013 18:13

Småtjejerna är omslagsflickor på JämtlandHärjedalens Kennelklubbs hemsida! Kul!   Kolla in bustjejerna här: www.jhkk.se ...

Av sheltiedagar - 29 januari 2013 20:34

En stor dag idag för sonen! De nya spelarna i A-laget var gästtränare. På äkta canadensisk maner hölls träningen idag... På riktig amerikansk dialekt! Stort för grabbarna, minne för livet! Fortfarande sprudlar energin, flickorna känns pigga o krya p...

Av sheltiedagar - 22 januari 2013 15:31

... Och idéerna rasar! Ni som känner mig vet att det lätt kan bli lite fööör mycket idéer , men, men ! :) hur som så är detta jättekul , att få lära sig lite om hemsidor o så... Ser fram emot att få presentera min sida! :) Men allt annat ska oxå hi...

Av sheltiedagar - 21 januari 2013 19:30

Har Ni sett sån jättefin header min snälla moster gjort till mig!!?? Det är Wilma som vakar över bloggen nu! Jag är så glad och tacksam för all hjälp jag får av min duktiga moster, nu håller vi på att knåpa på en hemsida... Jo,jo minsann! Koll...

Av sheltiedagar - 8 januari 2013 19:10

Hallå!?   Har Jag några läsare kvar? Hi,hi, förstår att Ni lessnar, det har jag gjort ett tag med... Hur, som, allt med flickorna väl, vi väntar förståss med spänning på att Alice ska börja löpa. Har jobbat mer än jag gjort på många år nu, ...

Ovido - Quiz & Flashcards