sheltiedagar

Alla inlägg under september 2011

Av sheltiedagar - 9 september 2011 08:21

I dag tog jag ledigt. Personalen på dagis har planeringsdagar och jag tog chansen till en mys dag med lilla E. W är ju på skolan så det är bara vi idag! Vi ska åka på badet så fort de öppnar, kul!

För övrigt så bara springer veckorna i väg. Nästa vecka så ska jag och en arbetskamrat till Stockolm på kurs. Yiiippiii!! Det ser jag verkligen fram emot!


I dag ska även lilla Fröken få en omgång! Klotång och borste måste fram!!


Ha en fin höstdag på Er därute!

Av sheltiedagar - 3 september 2011 10:37

... att ladda upp idag.

Bjuder på två bilder nu, provar igen sedan!!

 

Provar nya kameran! Kul!


  Vad är fram och bak på Alice? Lilla Mixa visar sina lååånga smala ben! =)


Hej, hej...

Av sheltiedagar - 2 september 2011 15:04

Härliga, underbara dagar när hösten visar sig från sin bästa sida!! Sköna ljumma promenader med endast lätt klädsel, gillas mycket!!

För övrigt väntar jobb i helgen... men det ska väl gå det med!!


Trevlig helg på Er därute! =)

Av sheltiedagar - 1 september 2011 08:06

Idag ska vi få ha lilla Mixa igen. Kul!

Nu hopp in i duschen och sedan iväg.

Jobbet börjar 12.00 så nu måste jag sätta fart!

Fick med kameran igår på promenanden, ska försöka lägga ut lite bilder i kväll!

Ha det bäst! =)

Ovido - Quiz & Flashcards