sheltiedagar

Alla inlägg den 1 november 2011

Av sheltiedagar - 1 november 2011 21:31

Hur stor plats ska man låta negativa osanningar ta? Inte så stor plats alls, är mitt svar!


Nej, det är mycket positivt som bara står och väntar runt hörnet, och det känns kul! Bra att fokusera på.

Bara att vi idag haft fantastiskt vår-väder (!) känns underbart! Sol och ljus vet Ni ju att jag måste ha. Är jag gjort av sol-celler, måntro!?

Alice gör framsteg och har inga problem kring rastningar, alls nu. Skönt!

Hon går även fint på alla fyra nu på de korta rastningar som jag vågat mig på med henne.

Kommande valp-planer är oxå något vi ser fram emot mycket. Bort med mattorna nu snart, då alltså... =)

Åååå, vad Alice kommer att bli bekymrad när en ny liten huligan flyttar in, bland hennes saker, hennes mat.


Nu ska jag ut en sista gång med lilla Fröken sedan kosja. Aningens trött efter kvällens Core-pass. Gillas!!

Trevlig kväll Alla och ta hand om varandra i höstmörkret.

Ovido - Quiz & Flashcards