sheltiedagar

Alla inlägg den 24 november 2011

Av sheltiedagar - 24 november 2011 22:23

Trots att jag faktiskt gillar att vi slipper snöslask, så längtar jag till att få sätta på mig skidorna! Kan man verkligen inte få allt!? Kan det inte snöa mycket och fort i fjällen, och låta oss vara på bar mark? Och när vi ändå är igång och önskar, typ 25 grader varmt? =)

Nä, snart är vintern här och då är det ju helt okej, jag gillar ju faktiskt vintern. Gnistrande vackert och fin skidåkning!!


    Sweet, eller hur!! Snart , snart är det dax!!

Trevlig helg på Er!

Av sheltiedagar - 24 november 2011 08:55

I tisdags var vi  till veterinären för återbesök. Bra att följa upp så att det inte tillstött något, eller något som läkt "fel".

Personalen kände väl igen oss och välkomnade Alice. Är så helnöjd med hela kliniken, Ejra är bäst, så är det bara!

Alice charmade övriga väntande djurägare i väntrummet.

Den högdräktiga am-staff tiken var väl sådär charmad av Alice krumbukter, utan hon lade sig tungt ner med ett knorrande läte. Hon kunde väl för sitt inre ana att snart hade hon fullt med valpar, som oxå skulle vara full av energi och lek!

Lilla Fröken är nu friskförklarad, och kan åter igen släppas lös. Men första delen av promenaden är ju bra om hon får gå i koppel och värma upp sig lite.

Senare samma dag var vi och åt julbord med jobbet, mums!

För övrigt är allt lugnt. Fortfarende ingen snö och jag bara njuter i fulla drag av barmarken.

I kväll väntar ännu ett svettigt step-pass, men först jobb.

Trevlig Dag på Er!

Ovido - Quiz & Flashcards