sheltiedagar

Alla inlägg den 19 november 2011

Av sheltiedagar - 19 november 2011 17:14


Se hela bilden

Ifall det var någon av Er som såg dokumentären, i måndags tror jag det var, om Michael Jackson, så undrar jag bara om någon annan tycker att nog  är han hel-skum den där läkaren?! Jag menar, snacka om att spela över! Läskig doktor.

Någon annan som oxå verkar vara precis så skum som media utmålat är ju Michael själv. Sova med dockor och kissa i sängen??

Fast det där vet man ju egentligen inget om, tidningarna gillar ju att smaska upp skandaler, påhittade eller verkliga, och med en sådan ikon och speciell människa som ju Michael Jackson  var, så var det ju tacksamt att skriva om honom.

Jag älskar hans musik. Det enda som jag VET MED SÄKERHET är sant, är att han var ett musikaliskt geni. Och med det så lämnar jag ämnet...

Idag har vi varit i pappas stuga och dragit ihop ris som vi sedan eldat. De har tagit ner en hel del träd som kvistats och det riset drog vi ihop. Ett dunderjobb som grabbarna gladeligen hjälpte till med.  Helmysigt!! Vi hade med oss korv och fika och vi grillade på eftermiddagen när mörkret fallit och elden lugnat sig något...

Tänk att det börjar skymma vid halv tre snåret! Otroligt... Men varmt och skönt vid elden och grabbarna låg i mossan och grillade sina korvar. Såååå skönt att det inte kommit någon snö.

Nu har lugnet lagt sig och jag kommer att avnjuta denna lördagskväll i soffan.


Trevlig helg på Er!!

Ovido - Quiz & Flashcards